Kort indlæg denne gang!

I dag var en stille og rolig dag. Vi sov længe, købte morgenmad i en konbini, og gik derefter til Ueno ~ Vi skulle have nogle nye tasker, nye sko og ellers også et smut til Akihabara igen. Da vi kom til Akihabara var der en hel gruppe mennersker forsamlet og politi overalt – vi anede ikke hvad der skete, så vi gik bare videre. Efter at have grovshoppet (;A;) gik vi tilbage mod stationen. Der var stadig mange mennesker forsamlet og de tog alle billeder. Endelig gik det op for mig hvad der foregik. De havde lavet en 'udstilling' af en satelit som var faldet ned i radiohuset, hvilket er en scene fra en meget populær anime jeg har set, Steins;Gate. Jeg læste senere på nettet at i dag var den første dag de åbnede for den 'udstilling' og at den sandsynligvis kun varede i 3 dage o___o Ret heldigt tidspunkt at komme forbi haha!

BILLEDER Huhuhu

Karoline
11/11/2011 02:01:39 am

Skriv nye indlæg! (Og lig endelig masser af billeder ind!)

Reply
Kamille
11/12/2011 04:00:50 pm

Jeg holder med karoline! Du har ikke skrevet i over en uge!!

Reply
11/17/2011 05:27:37 am

Steins;gate <3

Reply



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011