I dag gik så med at pakke!! (det tager altid længere tid en man regner med...) 
I dag har jeg rent faktisk også taget nogle billeder, som jeg kan lægge ud. Nu er det snart!! 
Flyver i morgen kl. 15:45, og min kuffert vejer omkring de 23 kg (uurgh håber den holder sig under!). 
Jeg har fået en del hjælp af min far mht. pakningen C: Sidst på eftermiddagen fik vi besøg af min farmor ~
Lige nu mangler jeg stadig min håndbagage!
Nogle få billeder her ~ Pakke

Dage tilbage: 1 



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011