Jeg vågnede kl. halv ti, og besluttede mig for at stå op~ Jeg sov SÅ godt efter en så lang periode uden søvn. Jeg godt nok 'kun' 6 timers søvn, men er simpelthen for vågen her.

Jeg tog til Ueno for at mødes med Miyu (… brugte 15 min på at finde rundt på stationen, skulle mødes ved 'Vie de France' cafeen...) hvorefter hendes far kom, og vi fik udfyldt alle papirer mht. lejlighed. Derefter fandt vi en 7-elleven, så vi kunne faxe papirerne til dem med det samme (ja, de bruger fax i høj grad ser det ud til, og man kan også tage kopier i 7-elleven). Så gik turen rundt på 'strøget' i Ueno. Miyus far gav os Tagoyaki!! <33 Det er indbagt blæksprutte *___*

Derefter gik vi til Akihabara (Elektronik og manga/anime byen). En vildt fed by, men jeg synes der var lidt meget musik til tider C:

Efter noget tid tog vi til 'Book Off' tror jeg den hedder. En enorm 'brugt-butik' hvor de sælger alt fra spil, bøger, manga, DVD, Cder og alt mulig andet brugt. Jeg fik da også købt ret godt ind der!!

Til sidst tog vi tilbage til Miyus farmor hvor vi spiste aftensmad ~

Vi fandt ud af at vores lejemål kunne betales i små potioner indtil den 29. okt. hvilket er godt, eftersom pengene kan nå at komme ind på Miyus kort, og at vi ikke trækker for mange hver dag. Vi mangler kun at betale 3/5 del nu ~ NU HAR VI ET STED AT BO!!! Det ligger i Ueno, 6 min. fra Ueno station til fods!!

Tilbage til Chisun hotel~ Kimi to Boku eps 4 kørte i Tvet (kl. halv to om natten!?) så skulle lige se det nye episode! OG SÅ I SENG!
BILLEDER HER ~ KLIK

Farmor
10/25/2011 11:37:08 pm

Dejligt med de mange billeder.
Godt du fik løst problemet med huslejen.
Knuz F.

Reply
Kamille
10/26/2011 01:23:33 am

Er det hotellet du snakkede om for noget tid siden? :D
så fik du også en pigrabit~~~~~~~
7-eleven er stavet med et l

Reply
Far
10/26/2011 02:19:13 am

Hej Frede -
Det ser overdådigt ud det hele - men hvor er alle japanerne henne??? Der ser temmelig affolket ud... :-D

Reply



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011