Jeg står op, og har rent faktisk ikke noget jeg skal skynde mig til. Dét er mærkeligt! Ikke engang tanken om at 'jeg-skal-på-arbejde-i-morgen-gosh-jeg-orker-ikke' lurer i baghovedet. 
I dag er det sørme også Kamilles fødselsdag ~ C:
Min far kom hjem med franskbrød, og derefter tog vi til Ringsted. Karoline skulle have ordnet sit pas (hvor jeg dog eeelsker Ringsteds Borgerservice uuuh-yeaa -____-) og vi tog ud for at købe ind. 
Aftensmaden stod på Bøf Lindströms (hvad det så end hedder) og bagefter et afsnit af Broen (det er det første afsnit jeg har set tho! Og den er spændende! Damn jeg rejser før jeg kan se slutningen!)
Pakket = ... 40%??

Dage tilbage: 3



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011