I dag tog Miyu så til Japan! Jeg ser hende jo snart igen, men det var alligevel mærkeligt at sige farvel TT___TT!! Det var hyggeligt at se folk igen, men så surrealistisk at vinke farvel i lufthavnen, ligesom i 2008! Mata ne, Miyu!
Samtidig kan jeg ikke vente med at komme afsted selv, ud og opleve landet, men føler mig slet ikke klar til at tage afsted endnu, pga. banken. Min mor har hjulpet en del, og nu får jeg oprettet en konto i en anden bank! (Nu må den bare ikke gå ned også!!) Mit eneste problem ville så blive, at jeg nok ikke kan modtage mit VisaDankort og MasterCard inden jeg tager afsted (men nu må vi se). 
Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så svært at hæve penge i Japan som udlænding!? D: Man kan KUN hæve kontanter med Visa i 7-Elleven, og man kan KUN bruge MasterCard i butikkerne. WTF.

Dage tilbage: 12



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011