Så skulle vi hjem fra Atami. Vi tog igen Shinkansen, hvor jeg filmede lidt C:

Vi havde stadig vores forfærdelige sko på og vi skulle finde vores hotel. Det skulle vise sig at blive noget af en prøvelse! Det første jeg gjorde da jeg kom til Ueno igen, var at købe nogle mere flade sko. De har dog lidt hæl, men det var meget bedre end de andre! Vi begyndte at gå, og gå og gå og … Vi måtte gå frem og tilbage tre gange og spørge mange. Oh well, vi fandt hotellet i hvert fald!!

Derefter tog vi til Harajuku! Jeg har desværre næsten ingen billeder derfra D: Der var SÅ mange med fede tøjstile! (fik jeg heller ikke billeder af). Det var spækket med tøjbutikker til enhver tøjstil!

Jeg fik faktisk ikke købt noget tøj derfra :c Det må blive en anden dag.

Billeder heeeer  




Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011