(undskyld; nogle af billederne er meget mørke, eller alt for lyse D: Men jeg har ikke redigeret nogen af dem, eftersom det tager såååå lang tid!)

Vi vågnede op til tagselvbord med morgenmad. DER VAR MEGET!! Jeg valgte kun nogle få ting dog, men man blev SÅ mæt (Jeg havde også taget for meget – og man lader ikke noget blive på tallerkenerne i Japan!)

Jeg havde det skidt, hovedpine, så jeg lagde mig til at sove lidt mere. Da jeg endelig kom op, brugte Miyu og jeg det meste af dagen på at tage billeder rundt omkring i haven ved hotellet. (Jeg har kun posted billeder af naturen though) Det tog os ret lang tid at komme helt ned i haven. Delvist fordi vi stoppede op og tog billeder, og dels fordi der var SÅ MANGE STORE EDDERKOPPER D: De har grønne striber på dem og aaaad!! Jeg tror ikke jeg har set så store edderkopper før! Da vi endelig kom ned i haven, skulle vi gå under et mega spind, med en enorm edderkop på (den var ca. på størrelse med en hånd inkl. ben, jeg nåede desværre ikke at tage pic af den)

Well vi kom igennem! Og de havde heldigvis en åben dør for enden af haven, så vi kunne komme ind!! Ingen af os havde lyst til at gå hele vejen forbi de store edderkopper igen!

Aftensmaden var lækker!! 9 retters menu med alt muligt godt! Under maden var der tre mænd der spillede og sang, - de var udlændinge og kom fra New Zealand. På hotellet her i Atami er der meget sjældent udlændinge, på nær dem der spiller. Miyu og jeg tænkte det kunne være sjovt at snakke med dem, men vi kunne ikke finde dem, så vi gik i bad igen. På vej op fandt vi ud af at Miyu havde glemt sit håndklæde ved badet, så vi gik ned igen. Idet vi kommer derned hører vi nogen råde 'Hey Gaijins' (udlændinge, dvs. os) og vi ser at det er to af dem der spillede ved aftensmaden. De havde åbenbart ventet på at vi kom forbi, så de rent faktisk kunne tale engelsk med nogen. De var vildt sjove at snakke med (den ene havde arbejdet her i 17 år!) og en af dem kunne lave en hel masse tricks med kort og det var vildt sjovt!

Billeder goes heeeeeeeree ~







Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011