Atami

10/25/2011

1 Comment

 
  I dag satte jeg vækkeuret til kl. 7, sådan at jeg havde nok tid til at ompakke, pakke og rydde op. Jeg ville ud og have nogle billeder af området i Inaricho, så jeg stak i støvlerne..... hvor den ene støvle gik i stykke!!! DAMN!! Har kun haft to par sko med, og de andre er alt for høje til at gå med... Anyway, jeg fik taget nogle billeder i hvert fald. I de meget høje sko.
Jeg fik lagt min store bagage hos Miyus familie, og så var det ellers afsted til Atami ~
Vi besluttede os for at tage Shinkansen, eftersom det var hurtigst! (Jeg har taget billeder og filmet lidt, far!) Eftersom der stadig var omkring en time til at bussen mod hotellet kørte, gik vi lidt rundt (og jeg mener lidt, eftersom vi begge havde højhælede sko på!) og fik spist lidt ~ Grøn te softice *___* Oooh det smagte godt! Bussen mod hotellet kom endelig (eller rettere, vi fandt den endelig), og vi kom frem til hotellet. Det ligger på en klippe og man kommer ind på den 17. etage (hotellet går så ned mod vandet i etager). Vi fik en velkomstdrink og gik så til værelset ~
Miyu viste mig rundt på hotellet (eftersom hun har været der før), og det var vildt fedt!

Efter at have prøvet badet (hvilket var... ENORMT varmt!) skulle vi have os noget aftensmad! Vi begik os ned på 2. sal, hvor vi fik en plads ved et bord, og så var det ellers 'viking' (tagselvbord med alt-hvad-du-kan-spise på japansk! Siger noget om os fra norden?) Det var SÅ lækkert og der var også chokolade fondue!! * U*
Oh well, vi fik os en god nats søvn! (Men de furon'er er godt nok hårde TT___TT)
Btw. Billeder heeeeeeer~
(Det tager tid at skrive et blogindlæg, og det er sådan set kun fordi det tager tid at gøre alle billederne mindre >___>)

farmor
10/30/2011 10:35:04 pm

Rigtig dejligt med de mange billeder. Man bliver lækkersulten af alle de madbilleder.
Der ser så rent ud overalt "vasker! de gaderne?
Knuz F.

Reply



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011