Jeg har besluttet mig at skrive lidt fra alle dage op til min rejse. Hvorfor? Dunno. Måske fordi det er sjovt for mig selv at kigge tilbage på, når jeg engang kommer hjem.
Jeg er så småt ved at gøre mig klar til min anden sidste arbejdsdag! 
Udover det, så har jeg fået ryddet mit værelse op (det var på tide!) så jeg bedre kan pakke. Jeg mangler stadig en del. Det der kommer til at tage mest tid, er at finde mine papirer jeg skal have taget kopier af, og sorteret min eksterne harddisk (som jeg selvfølgelig skal have med!). 
Jeg overvejer lidt om jeg skal veksle nogle flere penge i dag, men kursen stiger hele tiden. DAMN D:

Dage tilbage: 10



Leave a Reply.

    Author

    Jeg er 20 år,og flytter til Japan d. 22 okt. 2011. Jeg ved endnu ikke om jeg kun bliver der i 3 måneder, eller om jeg kan blive der længere c: Alt afhænger af om jeg får et job!

    Alle billeder og tegninger på denne blog er © Mig, medmindre jeg skriver andet.

    Archives

    October 2011